Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij La Deliziosa Utrecht. Meer weten? Ontdek meer
Chaymae
30 mei 2026 om 18:37
Goorste pasta ooit, geen smaak ruikt bedorven. Nooit meer!
Rebeccaraye
27 mei 2026 om 17:57
Echt totaal niet gekregen wat we besteld hadden. Ging om 2 verschillende salades en 2 toetjes. En we hebben 2 keer dezelfde salade gekregen, allebei niet de salade die we besteld hadden. Nu was de salade en 1 B&J die we hadden gekregen best lekker.
Piotr
26 mei 2026 om 17:09
1h waiting, also communication was really bad
Finn
17 mei 2026 om 19:40
Pizza had nog veel langer in de oven kunnen blijven
Jordy
8 mei 2026 om 17:45
I ordered a Ben & Jerry's but got some offbrand ice cream
Naeef
30 apr 2026 om 20:09
Lekkere smaak en goed geven op tijd her goeie eten geweest
Naeef
24 apr 2026 om 17:39
Was lekker en snel bezorgen. Ik heb blij en ik wil haar altijd stellen.
Alexia
16 apr 2026 om 21:17
Disgusting, 3 hours waited for the order and when it came, it came cold and raw. Don’t ever order food from them
Ferhat
13 apr 2026 om 23:18
hij was lekker maarrr kreeg daarna meteen buikpijn. De bezorging heb ik wel een uurtje gewacht dat kon zeker veel sneller want was maar 5min van de winkel vandaan
Iliaa
13 apr 2026 om 16:10
Smaak was niet te eten, pasta was heel waterig en zat totaal geen smaak aan, ik raad niemand aan om hier te bestellen
Irma
3 apr 2026 om 18:59
ik kreeg mijn ben en jerrys gesmolten !